Direktlänk till inlägg 3 oktober 2016

En ekonomisk nödsituation

Av airams - 3 oktober 2016 20:06

Nu har jag väldigt ont om pengar, det är så illa så att jag inte kommer att kunna betala hyran den här månaden och jag sitter här i desperation och försöker hitta ett snabblån. Jag har hittat en sida som heter smslåndirekt.com som ser lovande ut. Jag behöver inte låna jättemycket bara ett par tusen så att jag har råd att betala hyran. Det här med smslån har ju fått en massa negativa skriverier men jag tycker att det kan vara bra att det finns möjlighet att låna pengar trots hög ränta för i det här läget har jag liksom inget annat val. Jag tar hellre ett smslån än att fråga vänner och bekanta om jag får låna pengar av dom. Jag vill inte belasta någon annan med mina ekonomiska problem, det är mitt fel att jag inte har råd att betala hyran så jag får ordna det här själv. Det som är bra med smslån eller snabblån som det också kallas är just att det går så snabbt att få vilket är perfekt i en nödsituation. Det tar inte mer en ett par dagar högst att få ett smslån beviljat.


Jag har helt enkelt levt över mina tillgångar den senaste tiden och nu har jag inte råd att betala hyran, det finna inga ursäkter. Men samtidigt så är det ingen fara på taket, jag tar ett smslån på ett par tusen bara och sen betalar jag tillbaka pengarna nästa månad och då får jag leva lite snålt ett tag bara och det är inget mer med det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av airams - 12 september 2016 13:58

Jag köper väldigt mycket grejer online nu för tiden. Det finns många fördelar med att köpa sina saker på nätet. För det första så är det mycket mer bekvämt. Det går väldigt mycket smidigare att sitta framför datorn och klicka hem sina prylar än att g...

Av airams - 4 december 2015 14:52


Vore trevligt att åka upp till Stockholm ett par dagar över jul, jag har ju en del släktingar och vänner där. Jag ska gå in på www.hotelstockholm.biz och se om det finns några bra och billiga hotell i Stockholm som jag kan övernatta på. Jag tycker in...

Av airams - 24 november 2015 12:49


Funderar på att flytta, jag har bott på samma ställe sedan jag var liten. Det känns liksom inte som att man har kommit någon stans. Alla kompisar har gått vidare i sina liv och flyttat. Vissa har till och med flyttat utomlands. Om jag fick välja prec...

Av airams - 17 november 2015 15:21


Ikväll ska jag ha en riktig spelkväll med chips och cola. Det är nämligen så att Fallout 4 har kommit ut och det är ett spel som jag har sett fram emot väldigt länge och nu har den äntligen kommit ut. Jäklar vad kul det ska bli. Jag brukar checka ut ...

Av airams - 10 november 2015 18:11

Har du alltid velat se lite snyggare ut men inte riktigt vetat hur du ska gå till väga? Här kan du läsa om hur du kan klä dig stiligt och elegant utan att spendera en förmögenhet.   När man skapar en outfit så är det viktigt att tänka på att även...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards