Direktlänk till inlägg 17 november 2015

Spelkväll

Av airams - 17 november 2015 15:21

Ikväll ska jag ha en riktig spelkväll med chips och cola. Det är nämligen så att Fallout 4 har kommit ut och det är ett spel som jag har sett fram emot väldigt länge och nu har den äntligen kommit ut. Jäklar vad kul det ska bli. Jag brukar checka ut från omvärlden när ett riktigt bra spel kommer ut. Det är lika bra att säga som det är till alla. Jag kommer helt enkelt inte vara tillgänglig på ett tag, vi ses om några veckor helt enkelt för nu går jag in i Fallout 4 världen.


Det känns rätt skumt att dra sig undan från verkligheten och gå in i spelvärlden under flera dagar. Den enda gången man går ut är när man ska köpa mat och mer cola. Nu för tiden så är spelen så bra och grafiken så verklig så att man verkligen lever sig in i världen. Man undrar ju hur spelen kommer se ut i framtiden med tanke på hur snabbt utvecklingen går. De har ju redan börjat med virtual reality glasögon som gör att det känns som man är inne i spelet helt och grafiken kommer bara att bli bättre och bättre.


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av airams - 3 oktober 2016 20:06

Nu har jag väldigt ont om pengar, det är så illa så att jag inte kommer att kunna betala hyran den här månaden och jag sitter här i desperation och försöker hitta ett snabblån. Jag har hittat en sida som heter smslåndirekt.com som ser lovande ut. Jag...

Av airams - 12 september 2016 13:58

Jag köper väldigt mycket grejer online nu för tiden. Det finns många fördelar med att köpa sina saker på nätet. För det första så är det mycket mer bekvämt. Det går väldigt mycket smidigare att sitta framför datorn och klicka hem sina prylar än att g...

Av airams - 4 december 2015 14:52


Vore trevligt att åka upp till Stockholm ett par dagar över jul, jag har ju en del släktingar och vänner där. Jag ska gå in på www.hotelstockholm.biz och se om det finns några bra och billiga hotell i Stockholm som jag kan övernatta på. Jag tycker in...

Av airams - 24 november 2015 12:49


Funderar på att flytta, jag har bott på samma ställe sedan jag var liten. Det känns liksom inte som att man har kommit någon stans. Alla kompisar har gått vidare i sina liv och flyttat. Vissa har till och med flyttat utomlands. Om jag fick välja prec...

Av airams - 10 november 2015 18:11

Har du alltid velat se lite snyggare ut men inte riktigt vetat hur du ska gå till väga? Här kan du läsa om hur du kan klä dig stiligt och elegant utan att spendera en förmögenhet.   När man skapar en outfit så är det viktigt att tänka på att även...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards