Alla inlägg den 4 december 2015

Av airams - 4 december 2015 14:52

Vore trevligt att åka upp till Stockholm ett par dagar över jul, jag har ju en del släktingar och vänner där. Jag ska gå in på www.hotelstockholm.biz och se om det finns några bra och billiga hotell i Stockholm som jag kan övernatta på. Jag tycker inte om att sova hos någon som jag hälsar på, jag vill gärna ha ett eget hotell rum som jag kan sova i, det känns bäst så.


Man får ju passa på att resa iväg när man är ledig. Jag har en veckas ledighet över jul och då tänker jag först åka till Stockholm och sedan så åker jag till Norrland och firar jul. Det är en tradition och jag tycker att det blir bättre julstämning uppe i Norrland för det brukar alltid vara snö.


Ska bli skönt med lite ledigt nu när jag har jobbat så mycket på senaste tiden. Ser fram emot att komma till Stockholm igen för det var länge sedan. Det är fint i Stockholm på vintern, här är ett Stockholms motiv av Bengt Elde, en av mina favorit konstnärer.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards